دکتر اینترنتی

مطالب متنوع پزشکی و آموزشی

دکتر اینترنتی

مطالب متنوع پزشکی و آموزشی

روشی برای از بین بردن چربی دور شکم

کوچک-کردن-شکم

دوستان در دانشنامه سلامت بخوانید که چگونه چربی های شکمی را آب کنیم ، مدنظر داشته باشید اولا نباید به این حالت برسیم که بعد دنبال آب کردن چربی های آن باشیم . یکی از ساده ترین راه های آب کردن چربی شکم و اطراف کمر پیاده روی می باشد که حداقل باید ۳۰دقیقه در روز وبه طور مرتب انجام گیرد و پیاده روی شما باید سریع و به هدف ورزش انجام گیرد، نه برای خرید رفتن یا تماشای ویترین مغازه ها!

۲. ورزش دوچرخه زدن: برای انجام این ورزش باید روی زمین دراز بکشید و دستان خود را در دو طرف پاهایتان قرار دهید و پاهای خود را بالا ببرید و در هوا رکاب بزنید و این کار را تا ۲ دقیقه ادامه دهید و سپس پاهای خود را پایین آورده دوباره این کار را تکرار کنید این ورزش با عث آب شدن چربی های اطراف کمر شما می شود.

۳.پاها با زاویه ی ۹۰درجه:
در این روش که بسیار شبیه دوچرخه سواری در هوا می باشد باید روی زمین دراز بکشید و پاهایتان را به یک سطح نزدیک کرده و زاویه ی ۹۰ درجه با آن سطح بسازید و شروع به بالا و پایین کردن پاهای خود بکنید به حالت رکاب زدن ،این ورزش باعث تقویت عضلات شکمی شما می شود

۴.چرخش تنه:
این ورزش باعث باریک شدن کمر می شود و شما می توانید در منزل یا باشگاه به راحتی آن را انجام دهید، برای انجام این ورزش باید تکیه گاهی را با دست گرفته سپس به سمت چپ و راست بچرخید.

۵.طناب زدن:
این ورزش را که حتما از دوران کودکی به یاد دارید، بله طناب زدن به خصوص در هوای آزاد باعث آب شدن چربی های اطراف شکم و کمر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد