دکتر اینترنتی

مطالب متنوع پزشکی و آموزشی

دکتر اینترنتی

مطالب متنوع پزشکی و آموزشی

تأیید کلینیکی روش درمانی "یو می هو تراپی"

1- در فاصلۀ 20/12/1991 تا 15/5/1992، روش درمانی "یو می هو" در بیمارستان هوانوردان مسکو مورد تحقیق قرار گرفت و اثرات آن بررسی گردید.

2- برای انجام این تحقیق، ابتدا گروهی متخصص تحت نظر دکتر سایونجی ماسایوکی، ریاست انستیتوی بین المللی طب پیشگیر ژاپن، این روش درمانی را فرا گرفتند.

3- روش تحقیق بر اساس انجام آزمایشات گوناگون روش های پزشکی غربی و شرقی بر روی وضعیت بدن و با هدف اصلاح ستون فقرات و بر طرف کردن عوارض آن بر روی تمامی اندام ها و سیستم بدن انتخاب شد.

4- آزمایشات کلینیکی بر روی 82 بیمار انجام گرفت، که همگی دچار بیماری های گوناگون ستون فقرات بودند. این افراد به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول (49 نفر ) که فقط به روش "یو می هو تراپی" تحت درمان قرار گرفتند، و گروه دوم (33 نفر) که به روش ترکیبی "یو می هو تراپی" و سایر روش های درمانی این نوع بیماریها. تمامی این بیماران قبل و بعد از درمان مورد آزمایشات و مطالعات دقیق پزشکی قرار گرفتند.

5- بهترین نتیجه حاصله، بر روی سندرم های ناشی از دردهای ستون فقرات بود. بعد از سومین جلسۀ درمانی، واکنشهای مثبت در میان 51 بیمار مشاهده شد، (32 نفر از گروه اول و 19 نفر از گروه دوم). در مراحل پیشرفته تر درمان، عکسهای رادیوگرافی نیز به خوبی نشان از بهبود وضعیت عمومی بیماران می داد. در این ارتباط 34,7% و 33,4% ( باقیمانده بیماران هر دو گروه ) در وضعیت بسیار بهتری درمانها را به پایان راندند و از نتایج حاصله در مجموع رضایت داشتند. فقط دو مورد از این بیماران هیچ نتیجه ایی از این درمان ها بدست نیاوردند و وضعیت آنها روز به روز پیچیده تر می شد.

9 نفر از بیماران گروه اول و 20 نفر از بیماران گروه دوم، پس از اولین جلسه درمانی، احساس درد می کردند که این احساس 8-6 ساعت ادامه داشت که خود به معنای فعال شدن فرایند ژن های خونی ( گردش ) در عملکرد ساختاری مهره های ستون فقرات می باشد.

مهمترین نتایج بدست آمده به شرح زیر بود:

الف) آقای دال، 34 ساله، بخاطر ناراحتی و مشکل در ستون فقرات و کمر ( لومبال ) در بیمارستان بستری شد. در طول دو هفته، به روش های معمول و کلاسیک تحت درمان قرار گرفت، اما متأسفانه هیچ گونه نتیجۀ مثبتی حاصل نشد. سپس روش درمانی "یو می هو" به کار گرفته شد. پس از چهارمین جلسه درمانی، عارضه درد از بین رفت و پس از پانزدهمین بار، بیمار بهبود یافت و بیمارستان را ترک کرد.

ب) آقای جیم، 37 ساله، به خاطر عدم توانایی حرکت، با آمبولانس به بیمارستان آورده شد.

تشخیص، درد شدید در ناحیه لومبال بود. پس از 5/1 ساعت درمان به روش "یو می هو"، شدت درد کاهش یافت. پس از سومین جلسه درمانی، عارضه درد به کلی از بین رفت.

نتیجه گیری حاصل شده از بکارگیری روش درمانی نشان می داد که بیماران بستری شده در بیمارستان، نتایج بسیار مثبتی بدست آوردند و میتوان تأیید کرد که این روش درمانی برای درمان گروه بیماریهای ستون فقرات موفق میباشد.

روش درمانی "یو می هو"، ترکیب هماهنگی است از روش های درمانی اروپایی و شرقی. این روش درمانی، کاملأ مطمئن بوده و فاقد اثرات تخریبی می باشد و از نظر روحی برای بیمار بسیار آرام بخش می باشد. ویژگی سیستماتیک و سادگی آن به پزشکان اجازه می دهد که به این روش روی آورند و به آن اعتماد کنند. با توجه به نتایج علمی به دست آمده از بکارگیری روش "یو می هو"، میتوان توصیه کرد برای تحقیقات علمی خود، به ابداع سیستم های کامپیوتری روش تشخیص بیماری و وضعیت بدن پرداخت، تا بتوان هر چه بهتر آثار درمانی این روش را مورد مطالعه قرار داد.

نتیجه گیری نهایی

روش درمانی "یو می هو"، در آزمایشات کلینیکی بیمارستان هوانوردان مسکو، نشان می دهد که میتوان از این روش به نحو گسترده ایی برای درمان بیماریهای ناشی از اختلالات ستون فقرات و مهره های کمری استفاده کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد